نتایج جستجو برای عبارت :

جلسه اول\- آموزش برنامه نویسی سی شارپhttpssmarthttpshttpssmart\-software.irpost

جلسه اول
               خلقت و برنامه نويسي
               تاریخچه برنامه نويسي
جلسه دوم 
               برنامه نويسي کنسول
               مقدمه برنامه نويسي
جلسه سوم و چهارم
               آموزش دستورات برنامه نويسي
جلسه پنحم
              آموزش تبدیل های ضمنی و آشکار
جلسه ششم
              بررسي نمونه برنامه ها
جلسه اول Php: آموزش کامل زبان برنامه نويسي پی اچ پی مقدماتی تا پیشرفته
در این مقاله از کدپز با جلسه اول Php در خدمت شما هستیم .
در قسمت قبل مقدمه ای از Php  را بیان کردیم و به طور مختصر به معرفی آن پرداختیم. در جلسه اول پی اچ پی سعی بر  این داریم تا ابزار های مورد نیاز را بررسي کرده و یک از آن ها را انتخاب کنیم. در پایان برنامه ی Hello world” را نیز خواهیم نوشت.
این نوید به شما داده می شود که ۰ تا ۱۰۰ Php توسط کدپز به شما دانشجویان عزیز آموزش داده شود. با ما ه
طول دوره : 16 ساعت
مدرس: استاد جمالی
برنامه زمانی: 
جلسه اول چهارشنبه 8 اسفند ساعت 9 الی 13
جلسه دوم چهارشنبه 15 اسفند ساعت 9 الی 13
جلسه سوم پنج شنبه 16 اسفند ساعت 9 الی 13
جلسه چهارم چهارشنبه 22 اسفند ساعت 9 الی 13
محل برگزاری: 
امیر آباد شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، پردیس شماره دو دانشکده های فنی دانشگاه تهران، انستیتو مهندسي نفت
هزینه ثبت نام: 
دانشجویان: 80 هزار تومان
سایر: 120 هزار تومان
برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک نمایید:
لینک ثبت نام در د
با سلام
دانشجویان محترم درس برنامه نويسي پیشرفته 1 از طریق لینک زیر می توانند اسلایدهای مربوط به جلسه چهارم این درس را دانلود نمایند. لازم به ذکر است تعداد3 تمرین در انتهای این فایل درج شده است که مهلت ارسال پاسخ آنها تا روز جمعه ساعت 16:00 می باشد.
اسلایدهای جلسه چهارم
بمنظور برنامه ریزی فعالیتهای تابستانی اوقات فراغت ، جلسه ای در روز شنبه 98/2/28 در محل دفتر معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون این فعالیتها ، مقرر شد اطلاع رسانی و ثبت نام دانش آموزان در این کلاسها آغاز و مقدمات تشکیل کلاسها نیز فراهم گردد.
آموزش های ویدئویی نرم افزار طراحی PCB ایگل، زیر مجموعه اتودسک، یک نرم افزار یوزر فرندلی، سریع و پیشرفته جهت طراحی بردهای الکترونیکی که توسط نویسنده وبلاگ در جهت یادگیری علاقه مندان الکترونیک تهیه شده .
جلسه 1
 
جلسه 2
 
جلسه 3
 
جلسه 4
 
جلسه 5
 
جلسه 6
 
جلسه 7
 
جلسه 8
با پیشنهاد شورای دانش آموزی مدرسه جلسه ای با حضور مادران کلاس سوم در نماز خانه مدرسه برگزار گردید . این جلسه به منظور برنامه ریزی و نظر خواهی در مورد خرید چادر و سجاده برای بچه ها همچنین فراهم کردن تدارکات جشن مانند کیک و یاد بود برگزار گردید .
نخستین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی فارس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، در ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.
پنج شنبه، 26 اردیبهشت 1398، با حضور علی عسکر نجفی مدیر کل آموزش و پرورش فارس، محسن کلاری مدیر سازمان دانش آموزی فارس و معاونین اداره کل آموزش و پرورش فارس و سازمان دانش آموزی فارس و همچنین سلمان علی محمدی دبیر مجمع مربیان، محمد مهدی نوری پور دبیر مجمع اعضا و سرکار خانم حقیقت دبیر مجمع مربیان زن، برگز
با سلام
دانشجویان محترم درس برنامه نويسي پیشرفته 1 می توانند اسلایدها مربوط به جلسات نهم ، دهم و یازدهم این درس را از طریق لینک های زیر دانلود نمایند.
لینک دانلود اسلایدهای جلسه نهم
لینک دانلود اسلایدهای جلسه دهم
لینک دانلود اسلایدهای جلسه یازدهم
 
برنامه نويسي ویژوال بسيک 6
جلسه اول
سلام
طبق قولی که بهتون دادم از امروز آموزش برنامه نويسي شروع میشه و اولین
جلسه رو برگزار میکنیم سعی میکنم هر دوروز یک بار براتون آموزش ها رو قرار
بدم
چنتا نکته :
1 - این آموزش ها اختصاصی برای وب سایت تیم آسان وب بوده و نویسنده مطلب هیچ گونه رضایتی بابت کپی مطلب ندارد لطفا کپی رایت را رعایت کنید
2 – سعی کنید تمامی مطالب رو بخونید چون بعضی از مطالب نکته داره
3- سعی کنید پروژه های که قرار داده میشه رو انجام ب
پاورپوینت با موضوع برنامه سازی پیشرفته
شامل موارد زیر
جلسه اول: مقدمات برنامهنويسي با ++C»جلسه دوم: انواع اصلی»جلسه سوم: انتخاب»جلسه چهارم: تکرار»جلسه پنجم: توابع»جلسه‌ ششم: آرایه‌ها»جلسه هفتم: اشاره‌گرها و ارجاع‌ها»جلسه‌ هشتم: رشته‌های‌ کاراکتری و فایل‌ها در ++Cاستاندارد»جلسه نهم: شیئ‌گرایی»جلسه‌ دهم: سربارگذاری عملگرها»    جلسه یازدهم: ترکیب و وراثت»


پیشنهاد می کنم ببینید
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب آمار و کارب
جلسه دوم دوره رایگان پایتون صفر تا 100 که در این قسمت نصب و راه اندازی پایتون و معرفی متغیر ها و انواع آن ،در محیط ترمینال پایتون را مورد بررسي قرار میدهیم.نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
 
برنامه هیئت در سال نود و شش
1 - جلسه صندوق قرض الحسنه جوانان
جمعه اول اردیبهشت : منزل کربلایی ابوالحسن باشانجاتی از ساعت هجده و سي لغایت بیست
2 - جلسه هیئت منتظرین امام زمان
اولین جلسه : جمعه اول اردیبهشت - منزل کربلایی ابوالحسن باشانجاتی از ساعت هفده سي لغایت هجده و سي
3 - جشن نیمه شعبان - میلاد امام زمان (عج)
جمعه بیست و دوم اردیبهشت - منزل حاج محمد امیرفخریان - میدان نبوت (هفت هوض) نارمک
4 - مراسم افطاری - تالار صاصد - داود امیرفخریان
5 - مراس
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسي سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
جلسه شورای برنامه ریزی کانون در روز سه شنبه 97/12/14 با حضور اعضاء برگزار شد. در این جلسه که معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس نیز حضور داشت ، مدیرکانون گزارش مختصری از فعالیتهای انجام شده از آغاز سال تحصیلی جاری تا کنون ارائه نمود.
در ادامه سایر اعضاء نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند. این جلسه با چند مصوبه نیز همراه بود.
,آموزش برنامه نويسي C ,آموزش برنامه نويسي C++ ,آموزش برنامه نويسي C ,آشنایی با زبان برنامه نويسي #C ,آموزش برنامه نويسي C قسمت اول ,آموزش رایگان برنامه نويسي C++ جلسه 1 از 47 ,آموزش برنامه نويسي c به زبان ساده ,سایت آموزش برنامه نويسي بیکران,آموزش برنامه نويسي به زبان C ,ویژگی هایی که زبان برنامه نويسي C را منحصر بفرد می سازد ,آموزش c ,سي (زبان برنامهنويسي) ,دانلود کتاب آموزش برنامه نويسي ++C به زبان ساده ,دانلود کتاب آموزش برنامه نويسي به زبان c ,آموزش زب
جلسه مشترک ویژه برنامه روز جهانی کوهستان:
جلسه مشترک کارگروه کوهستان جمعیت دوستداران محیط زیست ،هیأت کوهنوردی،گروههای کوهنوردی ،باشگاههای کوهنوردی لنگرود بمناسبت 20 آذر روز جهانی کوهستان در تاریخ یکشنبه 97/09/ در دفتر فعالان محیط زیست در روبروی شهرداری -پاساژ ثلاث از ساعت 19-21 برگزار گردید.در این جلسه پیرامون برگزاری ویژه برنامه اشاره شده در روز جمعه 23 آذرماه از میدان کوهنورد تا آب انبار لیلاکوه بحث و تبادل نظر و هماهنگی لازم بعمل آمد.قرار
نرم افزار مدیریت جلساتاطلاعات و دانش فنیmeeting managerتشكیل جلسات یكی از كاربردی ترین مومات موسسات و شركت هاست اما بیشترین گلایه مدیران از بی نظمی و عدم دست یابی به نتیجه در جلسات است . هر جلسه ای كه در موسسه و سازمان شما به نتیجه نمیرسد در حقیقت بار مالی زیادی را به صورت نامحسوس به سيستم وارد میكند برای مثال فرض كنید در یك جلسه 2 ساعته برای حل مسائل فروش كه متشكل از مدیر عامل ، مدیر فروش و چند تن از ب
اول نرم افزار borland c++ 5.02 را نصب کنید سپس کامپایلر را نصب کنید.
 borland c++ 5.02 دانلود نرم افزار
borland compiler c++ 5.5 دانلود کامپایلر
دانلود نرم افزار Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition
بهتر است نرم افزار Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition را دانلود و نصب و استفاده کنید.
فیلم های آموزش زبان برنامه نويسي C توسط استاد دانشگاه صنعتی اصفهان کیارش بازرگان
37 جلسه آموزش کامل و آسان و قابل فهم برای همه. ضبط شده در سال 1386.
باید پنج قسمت را دانلود کنید و با winrar استخراج کنید.
قسمت اول
قسمت دو
به نام خدا.می خواهم در اول زبان برنامه نويسي خودم را به شما معرفی کنم.زبان برنامه نويسي من زبان C است که با نرم افزار CodeVisionAVR برنامه نويسي می شود.بعد از برنامه نويسي ما میتونیم کد های خود را در نرم افزار Proteus شبیه سازی کنیم.شما می توانید این دو نرم افزار را از Google دانلود کنید.
دوره آموزش الکترونیک و برنامه نويسي میکروکنترلر AVR
دوره آموزش الکترونیک و برنامه نويسي AVR در سال تحصیلی 93-94 در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد و با استقبال نسبتا خوب دانشجویان
برنامه های سال 97 تشریح شد
 
در جلسه ای با حضور استاد محمد امین آراسته و مسئولان مربوطه مجموعه های مختلف و پروژه های متنوع، برنامه های سال 97تشریح شد. محورهای برنامه در زمینه های کارآفرینی، اشتغال زایی، آموزش، پژوهش و همچنین فعالیت های گسترشی است.این جلسه روز بیستم اسفند ماه سال جاری برگزار شد.
 
این برنامه به صورت فصل به فصل و ماه به ماه، همراه با ذکر جزئیات اقدامات و وظایف و همچنین مسئولان پیگیری، تدارک دیده شده است. سه تیم مطالعاتی و
مقدمات آشنایی با نرم افزار Wireshark و استفاده از آن (جلسه چهارم)
** جهت دریافت آخرین آموزش ها به کانال تلگرام مراجعه نمایید.
** لینک کانال تلگرام: https:/.زمان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دومین جلسه از دور اول جلسات  هماهنگی کمک راهنمایان همسفر ، نمایندگی پرستار با حضور اسيستنت محترم خانم مریم و استادی خانم لیلا و نگهبانی خانم انسيه و دبیری خانم عصمت با دستور جلسه برنامه ریزی برای منابع آموزشی در روز سه شنبه  ۱۰/۱۰/ ۹۸  ساعت 15شروع بکار نمود.
جلسه پایانی کارگاه مدیریت زمان و برنامه ریزی امشب با حضور شرکت کنندکان برگزار شد.در این کارگاه که بیشتر از سه ساعت و نیم طول کشید،مثل جلسه گذشته راهکاری های مراقیت از برنامه نوشته شده آموزش داده شد و آفات و موانعی که از اجرای صحیح برنامه جلوگیری می کرد،آسيب شناسي شد و به طور مفصل برای برخی از این موانع راهکار هایی گفته شد.جلوگیری از تنبلی و افزایش انگیزه،محور های دیگر کلاس امشب بود.
ادامه مطلب
آموزش برنامه نويسي اندروید در اصفهانزبان برنامه نويسي C#در ادامه این مسير با آموزش زبان برنامه نويسي C# اشنا شدیم دانستیم این زبان جوانترین عضو از خانوادهC است که توانسته است از تمام خصوصیات و تجارب پدر و برادر بزرگتر خود یعنی C و C++ به بهترین شکل الگو بگیرد و استفاده کند. زبان برنامه نويسي C# امروزه به عنوان یکی از قدرمندترین زبان‌های برنامه نويسي شناخته شود. C# یک زبان برنامه نويسي شی گرا و سطح بالا است که توسط مایکروسافت در سال 2000 ساخته شده
جلسه هماهنگی مراسم هیئت زوّارالحسين علیه السلام ویژه دهه سوّم محرّم توسط خادمین هیئت زوّارالحسين علیه السلام برگزار شد
هیئت زوّارالحسين علیه السلام به منظور پاسداشت نهضت عاشورا و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسين علیه السلام و یاران باوفایش  پنج شب متوالی در دهه سوّم محرم مراسم برگزار میکند.
                       مطلب کامل و عکس ها را اینجا ببینید>>>
 
 سومین جلسه اعضاء هیات فوتبال استان در سال جدید روز چهارشنبه11اردیبهشت در محل هیات فوتبال استان برگزار شد.این جلسه به ریاست دکتر سيدالحسينی رئیس هیات فوتبال استان ،اعضاء هیات رئیسه و مسئولین کمیته ها از ساعت 16 لغایت 22 به مدت 6ساعت برگزار شد. در این جلسه کلیه برنامه های ارائه شده توسط کمیته های فوتسال،فرهنگی،جوانان،مسابقات،داوران،پیشکسوتان،بانوان،و روابط عمومی مورد ارزیابی و بررسي قرار گرفت . برنامه ها  پس از تصویب نهایی توسط هیات رئیس
با فراکسيون امید جلسه دوستانه‌ای برگزار شد/ برنامه ام را ارائه دادم


با فراکسيون امید جلسه دوستانه‌ای برگزار شد/ برنامه ام را ارائه دادم
وزیر پیشنهادی اطلاعات با بیان اینکه جلسه دوستانه‌ای در فراکسيون امید برگزار شد، گفت: برنامه بنده به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات در اختیار نمایندگان قرار گرفته است.

به گزارش گروه سياسي خبرگزاری دانشجو، سيد محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات، پس از اتمام جلسه مشترک با فراکسيون امید در جمع خبرنگاران گف
جلسه پنجمhttps://www.aparat.com/v/s8qAkجلسه ششمhttps://www.aparat.com/v/B2H7Uجلسه هفتمhttps://www.aparat.com/v/7TCwyجلسه هشتمhttps://www.aparat.com/v/k65osجلسه نهمhttps://www.aparat.com/v/r0yAqجلسه دهمhttps://www.aparat.com/v/BFrDzجلسه یازدهمhttps://www.aparat.com/v/eHD4Qتشکر فراوان از خانم جمیله درساره  برای تهیه فیلم های آموزشی بسيار عالی
امروزدوشنبه 26/3/1393 ساعت 9 الی 12 صبح جلسه ای در دانشکده توان بخشی واقع در ولنجک داشتم این جلسه جهت مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی بود که برای فعالیت بیشتر و جدی تر از اینجانب جهت تدوین استانداردهای ارتز و پروتز از طرف سرکار خانم دکتر زهرا صفایی پور دعوت بعمل آمد.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


غدیر | نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب فایل های آموزشی حسابداری آموزش موسيقي دکتر دانلود | Dr Download وبلاگ اختصاصی Peter's page سلامت کودکان تالار عروس تندیس باران fashnewدکتر فرنیان